Over Levi Kuipers

Levi Kuipers

Mijn doel

Mijn passie is om mensen te helpen lang en gezond te leven door het delen van gezonde vetten. Ik geloof niet in magische pillen of supplementen en ik heb geen zaken met een supplement bedrijf of zelfs medisch bedrijf.

De blog die ik run richt zich op voeding voor veganisten. De beste plek om meer te leren over hoe je je gezondheid te verbeteren is hier. U ook de omega3-veteraan resource pagina nuttig bij het leren hoe je je omega 3's naar een nieuw niveau met de hulp van de beste middelen die we hebben. De blog werd gestart in januari 2012, en sindsdien is er veel vooruitgang geboekt. In feite is een van de belangrijkste doelen die ik heb voor omega 3's is om andere veganisten te helpen om hun omega 3's te verhogen. De laatste 3-4 jaar heb ik mijn best gedaan om de blog bij te werken. Dus, hier is een korte update: Ik heb onlangs de eerste versie van de blog.

Mijn Ebook, die heet "Omega-3, vetzuren en vetzuren en hun rol in de gezondheid van het hart en de ziekte" is een enorme hit met alle soorten mensen en alle leeftijden. Het is vertaald naar ongeveer 8 talen. Ik heb ook een klein YouTube-kanaal, waar ik momenteel aan werk. Voel je vrij om reacties of feedback hieronder te laten.

Voor degenen onder u die geïnteresseerd zijn in de wetenschappelijke literatuur, Omega 3 vetzuren zijn gevonden om voortijdige hart-en vaatziekten te voorkomen en het verbeteren van verschillende aspecten van cardiovasculaire gezondheid in veel research papers. Vanaf juni 2013 hebben we het meest geloofwaardige onderzoek bij menselijke proefpersonen gevonden met betrekking tot de effecten van omega 3-vetzuren. Hier is een recente herziening van alle bekende menselijke proeven en hoe ze ons begrip van hoe dit vetzuur in de voeding onze cardiovasculaire gezondheid beïnvloedt veranderd. (link)

De bottom line: Omega 3s helpen om de gezondheid van het hart te behouden door het verbeteren van bloedvaten en het verminderen van het risico van atherosclerotische plaque.

Mijn motto is "het zijn niet de vetzuren die belangrijk zijn. Het is het dieet".

We hebben na het dieet voor de afgelopen 6 maanden en ik ben blij te kunnen melden dat ons dieet is echt geweldig. We eten alleen noten, zaden en bonen. Ons dieet is rijk aan omega 3 vetzuren en we krijgen niet genoeg omega 6's uit de oliën die we dagelijks consumeren. We proberen om onze omega 3 verbruik rond de 15-20g/dag te houden en zijn nog steeds het bereiken van geweldige resultaten. Onze omega 6 inname moet verder worden teruggebracht tot rond de 1-2g/dag bereik, maar we nog steeds geweldige resultaten te bereiken.

Ons dieet bevat ook veel gefermenteerde voedingsmiddelen die geweldig is om de voedingsstoffen uit het voedsel dat we eten. Dit komt omdat gefermenteerde voedingsmiddelen bevatten geen chemische stoffen waarvan bekend is dat kanker veroorzaken, dus er zijn geen problemen voor ons als we ze eten.

Carrière

Toen ik klaar was met school, begon ik mijn onderzoek in het veld. Sindsdien heb ik veel geleerd over de verschillende soorten omega 3 vetzuren, en wat hun effecten op het lichaam zijn.

Dus besloot ik mijn onderzoek met je te delen.

De belangrijkste reden waarom ik niet mijn eigen blog in de eerste plaats, was omdat ik had geen idee hoe iets te beginnen. Ik had het te druk met mijn leven, en probeerde de perfecte baan te krijgen om dit te kunnen doen. Maar nu begin ik mijn eigen blog, zodat ik de kans om te praten over de onderwerpen die mij interesseren, en mijn ervaringen in het veld te delen met u, de lezers. Ik probeer mijn best om dit de beste blog die ik kon, om u zo veel belangrijke berichten als ik kan.

Ik heb veel ervaring omdat ik een visliefhebber en vegetarisch voor het grootste deel van mijn volwassen leven. Ik heb het beste geluk in het vinden van Omega 3 vetzuren die van nature worden gevonden in voedingsmiddelen en zijn ook goed voor je. Ze hebben een aantal voordelen voor je lichaam die ik later zal uitleggen. In feite kunnen ze u helpen langer en gezonder te leven.

De reden dat omega 3 vetzuren goed voor je zijn, is dat het lichaam deze vetzuren niet alleen kan maken. Het lichaam kan ze alleen maken als er goed vet en het is de vetten die we eten die de vetten. Hier zijn een aantal omega 3 vetten die ik persoonlijk neem: Het goede nieuws is dat er nu een plantaardige bron van Omega 3 vetzuren, en ze worden genoemd n-3 vetzuren. Deze worden gevonden in vis en schelpdieren, zodat ze rauw of gekookt kunnen worden geconsumeerd, evenals gegeten in olie.